ZAPISZ SIĘ KONIECZNIE W NEWSLETTER
ZOSTAŃ NASZYM PATRONEM
KONIECZNIE ODWIEDŹ NAS NA SOCIAL MEDIA
Audyt sprzedaży

Czy Twoje zespoły sprzedażowe są w pełni zaangażowane?

Dlaczego warto dbać o wysoki poziom zaangażowania pracowników? Czy zauważasz kolejne szanse i możliwości sprzedażowe?
 
Nie będąc związanym emocjonalnie z pracownikami widzi się więcej, dlatego tylko i wyłącznie zewnętrzne audyty sprzedażowe ujawnią detale do poprawienia, szanse niewykorzystane i zlikwidowanie ograniczeń obecnie istniejących. Ale to kosztuje …., a czy brak zaangażowania pracowników nie kosztuje więcej? To jak to jest kosztuje, czy jest najlepszą inwestycją?
 
Z punktu widzenia pracodawcy, odpowiedź wydaje się być bardzo prosta. Nie ma zespołów sprzedażowych, które nie mogą lepszych wyników osiągać. To trzeba zmienić managera, bo nie jest już efektywny….. nie tędy droga! Doświadczony manager sprzedaży patrząc zboku zobaczy więcej, dostrzeże możliwości, a dotychczasowy manager znając swój zespół efektywnie wdroży dostrzeżone okazje. Z badania Aon Hewitt wynika, że 5% wzrost zaangażowania wśród pracowników firmy, skutkuje 3% zwiększeniem przychodu organizacji w roku następnym.
 
Wysoki poziom jego zaangażowania niesie za sobą szereg dodatkowych korzyści dla organizacji, ale też policzalne korzyści dla pracownika. Według różnych badań osoba zaangażowana w swoją pracę:
• generuje większy dochód dla firmy,
• jest bardziej ceniona przez klientów,
• zmniejsza się absencja i płynność kadr,
• zwiększa się pozycja rynkowa firmy oraz jej szansa na rozwój i przetrwanie,
• zwiększa się efektywność i jakość pracy pracowników,
• zwiększa się również bufor pomiędzy stresem, a poczuciem niezadowolenia z pracy (stres zmniejsza niezadowolenie, gdy zaangażowanie pracownika jest wyższe).
 
Jak zacząć, w którą stronę ukierunkować działania? Czy można wybrać dobrą drogę można wsiąść do pociągu byle, jakiego? Można i być może nawet uda się wsiąść do dobrego pociągu, ale zawsze powstaje pytanie, czy aby nie było lepszego, szybszego, tańszego……
 
Szukaj, więc sposobów na zwiększenie sprzedaży – audyt jest jednym z nich. Audyt sprzedaży jest po to, żeby nie tracić czasu na poszukiwania, które nie przynoszą oczekiwanych efektów.
 
Masz pytania, napisz i skroimy audyt sprzedażowy skrojony idealnie pod Twoje zespoły sprzedażowe.
 
#sales #biznes #sprzedaż
Dodaj komentarz