Jesteśmy tu, aby pomóc Ci z wyzwaniami, z którymi obecnie mierzy się Twoja firma. Zwiększamy przychody firm oraz rentowność sklepów internetowych, tymczasowo zarządzamy działami sprzedaży i marketingu, wskazujemy kierunki rozwoju i pomagamy zweryfikować pomysły biznesowe.
Każdy z naszych konsultantów ma lata doświadczenia w swojej dziedzinie, zarówno na poziomie organizacyjnym, jak i operacyjnym. Dzięki znajomości różnych branż i szerokiej sieci kontaktów możesz liczyć na nasze wsparcie we wszystkich wyzwaniach, przed którymi staje Twój biznes.
- Wskaźnik zadowolenia naszych klientów (NPS) wynosi 80
(III kwartał 2021) - W ciągu 5 lat działalności doradzaliśmy ponad 300 firmom
- Nasi konsultanci mają średnio 10 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinach, w których doradzamy naszym klientom
PASJA DO ROZWOJU
KONSULTACJE Z OBSŁUGI KLIENTÓW WEDŁUG KATEGORII
Zarządzanie retencją klientów
W biznesie nawiązanie i utrzymywanie dobrych relacji odgrywa kluczową rolę. Jeśli zależy Ci na rosnących przychodach, musisz nie tylko starać się o stałe pozyskiwanie nowych sprzedaży, ale też o zatrzymanie obecnych klientów.
Zidentyfikujemy przyczyny odpływu klientów w Twojej firmie (churnu) – przeanalizujemy dane i zbierzemy informacje z pierwszej ręki. Usprawnimy procesy i przygotowujemy zespoły tak, aby wyeliminować błędy, powodujące retencję klientów.
Proces obsługi klienta B2B
Wraz ze wzrostem liczby klientów, rośnie też liczba pracowników zaangażowanych w ich obsługę. Im lepiej zorganizowany proces obsługi klienta, tym sprawniej przebiega, generuje mniej tarć po drodze i wywołuje u klienta większe poczucie zadowolenia.
Przyjrzymy się Twojemu obecnemu procesowi obsługi klienta: ilu klientów obsługuje jedna osoba, ile jest w stanie obsłużyć zespół, ile procentowo czasu zespół przeznacza na każdy z etapów obsługi klienta, czy w zespole istnieją specjalizacje itd. Z kolei, jeżeli nie masz jeszcze opracowanego procesu sprzedaży, stworzymy dla Ciebie proces, który będzie odzwierciedleniem tego, co niezbędne, aby klient był usatysfakcjonowany, nadając działaniom Twojego zespołu odpowiedni kierunek.
Badanie zadowolenia klientów
Wprowadzimy miarodajny system zarządzania opiniami klientów. Ustalimy punkty odniesienia i porównamy jak Twoje relacje z klientami zmieniają się w czasie. Nauczymy Twój zespół, jak pozyskiwać wiarygodne dane, wyciągać z nich wnioski i planować oraz realizować działania ukierunkowane na wzrost satysfakcji klientów.
Sprawimy, że pojęcia takie jak NPS lub CSAT przestaną być Wam obce, a dzięki regularnemu monitorowaniu zadowolenia klientów staną się oni prawdziwymi ambasadorami marki.
PASJA DO ROZWOJU
JAK PRACUJEMY
Planowanie
Na początku zdefiniujemy cele, które chcemy osiągnąć w krótkim terminie oraz wyzwania, z którymi powinniśmy się zmierzyć najszybciej.
Rekomendacje
W oparciu o rozpoznanie Twojej firmy przedstawimy Ci zestaw rekomendacji, których wdrożenie spowoduje, że przychody Twojej firmy będą rosnąć.
Implementacja
Gdy implementujesz nasze rekomendacje wraz ze swoim zespołem, wspieramy Was w ich wdrożeniu, aby przełożyły się na efekty biznesowe w możliwie krótkim czasie.
Analiza
Po wdrożeniu rekomendacji analizujemy ich efekty biznesowe, żeby upewnić się, że Twoja firma jest na właściwej ścieżce.
PASJA DO ROZWOJU
KONSULTACJE WEDŁUG KATEGORII
W ramach doradztwa sprzedażowego przeanalizujemy proces sprzedaży i zdiagnozujemy błędy w Twoim procesie sprzedaży, przeprowadzimy testy tajemniczego klienta i na bazie wyciągniętych wniosków podpowiemy Twoim handlowcom co mogą zrobić, aby skuteczniej sprzedawać. Do tego uporządkujemy Twój CRM i analitykę sprzedażową, dzięki czemu już nigdy więcej żaden lead nie zaginie w procesie, a Ty zyskasz kontrolę nad tym, czym zajmuje się Twój zespół sprzedażowy.
Aktywuję potencjał
Każdy biznes może działać lepiej. Podczas konsultacji poznaję Twój biznes i proponuję rozwiązania, które przetestowałem u innych Klientów i wiem, że są skuteczne.
Wykorzystuj technologię
Pokażę Ci konkretne przykłady jak technologia, narzędzia i innowacyjna strategia może być motorem napędowym Twojej firmy… i jak wiele tracisz, gdy działa nieefektywnie.
Korzystaj z narzędzi
Pokażę Ci jak działają nowoczesne narzędzia, aplikacje, szablony, które ułatwią Twoją pracę. Wiele z nich bezpośrednio zwiększyło zyski w mojej firmie.
Eliminuj błędy
Niedoskonałości i niewykorzystane okazje często hamują rozwój biznesu. Staram się podczas współpracy wyłapać błędy, które blokują potencjał i rozwój.
Zyskaj świeże podejście
Elementy, które wymagają usprawnienia często można zauważyć tylko “świeżym okiem”. Na sukces całości składa się wiele puzzli, które tworzą efekt WOW. Pomogę Ci je poukładać.
Korzystaj z wiedzy
Po spotkaniu otrzymasz podsumowanie naszej rozmowy i konkretne, wartościowe wskazówki, dzięki którym zyskasz nowy punkt widzenia i nową jakość.
“Jeśli to, co robisz nie zbliża Cię do Twoich celów, oznacza to, że Cię od nich oddala.”
Brian Tracy

bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy
że klikniesz w poniższy przycisk i
skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.