Konsultacje marketingowe – dlaczego warto?
Właściwie prowadzone doradztwo marketingowe daje Ci wiedzę o tym, jakie działania są niezbędne, aby przyciągnąć kolejnych klientów, w jakim czasie działania te powinny zostać podjęte oraz jaki będzie ich koszt dla Twojej firmy. Maksymalizowanie zysków płynących z marketingu wymaga takiego skonstruowania strategii marketingowej w internecie, aby ta zawierała wszystkie niezbędne elementy, które pozwolą Ci poznać kierunek, w którym powinna pójść Twoja firma.
Bez przemyślanego marketingu, ryzykujesz utratę czasu i pieniędzy na działania promocyjne i marketingowe, które nie przyniosą wymiernych efektów. Niezależnie od wielkości twojej firmy, doradztwo marketingowe pozwala wpłynąć na ilość i jakość szans sprzedaży, które się w niej pojawiają. To właśnie działania marketingowe sprawiają, że masz możliwość kontrolowania tego, jak Twoja marka odbierana jest przez klientów, oraz to, jak postrzegają oni produkty lub usługi Twojej firmy. A to wszystko składa się na strategię marketingową.
Doradztwo marketingowe pomoże Ci w analizie tego, kim jest Twój klient i czego oczekuje on od firmy. To z kolei jest podstawą strategii marketingowej, której celem zawsze jest zwiększenie zysków firmy. Prowadzenie działań marketingowych jest niezbędne do wyróżnienia się na tle konkurencji oraz realizacji celów sprzedażowych.
Bez marketingu – czyli przede wszystkim realizacji konkretnych planów, popartych wcześniejszą analizą i twardymi liczbami, firma nie może budować, wdrażać i udoskonalać własnej strategii marketingowej na przyszłość. Dlatego, dopiero ustrukturyzowanie tego obszaru, za pomocą doradztwa marketingowego np. z zakresu social media lub reklam płatnych powoduje, że wszyscy w Twojej firmie, jak i poza nią, będą w 100% pewni jakie są priorytety marketingowe.
PASJA DO ROZWOJU
KONSULTACJE MARKETINGOWE WEDŁUG KATEGORII
Analityka marketingowa
Wszyscy wiemy, że powinniśmy zbierać dane. Ale jakie dokładnie? I jak powinniśmy je analizować? Analityka marketingowa to szeroki obszar, rodzący wiele pytań – a my znamy na nie odpowiedzi. Pomożemy Ci skonfigurować narzędzia do zbierania danych (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, HotJar, CrazyEgg, Google Data Studio i wiele innych) lub sprawdzimy poprawność obecnej konfiguracji. Ustawimy właściwe cele i wskażemy odpowiednie modele atrybucji.
W efekcie właściwa analityka marketingowa pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe: lepiej alokować budżet marketingowy z wyższą stopą zwrotu z inwestycji w kanały pozyskania, prowadzić skuteczniejsze działania w zakresie generowania leadów i zbudować dział marketingu idealnie dopasowany do Twoich potrzeb.
Strategia marketingowa B2B
Jasna, skupiona na celach firmy strategia marketingowa B2B to krok w kierunku wypromowania Twojej marki, produktu lub usługi, zbudowania kanałów pozyskiwania wartościowych leadów oraz sprawienia, żeby to Twoja firma będzie jako pierwsza przychodziła do głowy potencjalnym klientom, gdy pomyślą o Twojej branży.
Na podstawie zgromadzonych przez Ciebie danych i analizy rynku, oraz wieloletniego doświadczenia w różnych branżach, które wyróżnia naszych konsultantów, pomożemy Ci ułożyć strategię marketingową opartą o konkretne, mierzalne cele / KPI – a potem sprawnie wdrożyć ją w życie.
Strategia marketingowa e-Commerce
E-Commerce to wymagająca branża – wie o tym każdy właściciel sklepu internetowego. Nasi konsultanci dobrze wiedzą jak się w niej poruszać – i chętnie podzielą się z Tobą
tą wiedzą.
Skuteczna strategia marketingowa e-Commerce zawiera znacznie więcej niż konkurencyjną politykę cenową i dobrze umiejscowione w czasie akcje promocyjne.
W Casbeg patrzymy na e-Commerce kompleksowo i holistycznie: sprawdzamy użyteczność sklepu (UX), analizujemy ścieżki pozyskiwania klientów, znajdujemy nowe kanały dotarcia, mierzymy zachowania użytkowników, odkrywamy dlaczego porzucają oni koszyki, zwiększamy ilość konwersji i pomagamy przekształcić zwykłych klientów
w prawdziwych ambasadorów marki.
Generowanie leadów B2B
Który prezes nie chciałby, aby jego zespół marketingowy co miesiąc generował kaloryczne leady z radością witane przez dział sprzedaży? Żeby osiągnąć ten cel konieczne jest zdefiniowanie grup docelowych, a następnie kanałów i sposobów dotarcia do nich. W jaki sposób?
Generowanie leadów B2B może odbywać się przy udziale inbound marketingu (za pomocą m.in. content marketingu, bloga firmowego, newslettera) oraz outbound marketingu (w postaci m.in. kampanii reklamowych Google Ads lub social media: Facebook Ads, LinkedIn Ads; landing pages i wielu, wielu innych). Wspólnie wypracujemy skuteczny plan działania dla każdego z tych kanałów.
Koordynacja współprac zewnętrznych
Jak wybrać agencję marketingową do współpracy, aby nie żałować? Jak sprawdzić czy praca podwykonawców przynosi adekwatne rezultaty? I kto powinien tym wszystkim zarządzać?! Pomożemy Ci znaleźć odpowiedzi na te i podobne pytania.
Wspólnie opracujemy siatkę posiadanych oraz potrzebnych kompetencji i zarekomendujemy, które działania warto oddelegować na zewnątrz. Znajdziemy kompetentnych wykonawców (agencje i freelancerów), ustalimy cele i pomożemy
w koordynowaniu współpracy tak, abyś był zadowolony z jej rezultatów.
Facebook – audyt i optymalizacja
Przeprowadzimy audyt płatnych i organicznych działań promocyjnych na Facebooku – platformy społecznościowej, na której są wszyscy Twoi klienci. Pomożemy Ci wypromować firmę za pomocą treści, które rezonują z Twoimi odbiorcami. Ustalimy skuteczne działania remarketingowe, które przypomną potencjalnym klientom o Twojej marce i sprawią, że staniesz się dla nich pierwszym wyborem w swojej branży.
Audyt i optymalizacja SEO oraz SEM
Dystrybucja i optymalizacja treści z myślą o wyszukiwarkach internetowych (SEO), jak i płatne działania reklamowe PPC w Google Ads (SEM) pozwolą przyciągnąć osoby zainteresowane Twoim produktem lub usługą, dostarczając Ci przy okazji cennych danych na temat ich preferencji i zachowania w sieci.
Audyt i optymalizacja SEO sprawią, że potencjalnym klientom łatwiej będzie natrafić na Twoją firmę w wyszukiwarce, a przemyślane kampanie SEM umożliwią pozyskiwanie kalorycznych leadów po optymalnej stawce.
Audyt UX
Sprawdzimy intuicyjność i łatwość użytkowania Twojej strony internetowej lub e-Commerce. Wykryjemy obszary wymagające poprawy, zniechęcające użytkowników do pozostania na stronie lub powstrzymujące konwersje.
Audyt UX to pierwszy krok w kierunku usprawnień, dzięki którym zwiększycie zadowolenie użytkowników i współczynnik konwersji, a wraz z nim – przychody z e-Commerce lub ilość wygenerowanych leadów B2B w przypadku niesprzedażowej strony internetowej.
PASJA DO ROZWOJU
JAK PRACUJEMY
Planowanie
Na początku zdefiniujemy cele, które chcemy osiągnąć w krótkim terminie oraz wyzwania, z którymi powinniśmy się zmierzyć najszybciej.
Rekomendacje
W oparciu o rozpoznanie Twojej firmy przedstawimy Ci zestaw rekomendacji, których wdrożenie spowoduje, że przychody Twojej firmy będą rosnąć.
Implementacja
Gdy implementujesz nasze rekomendacje wraz ze swoim zespołem, wspieramy Was w ich wdrożeniu, aby przełożyły się na efekty biznesowe w możliwie krótkim czasie.
Analiza
Po wdrożeniu rekomendacji analizujemy ich efekty biznesowe, żeby upewnić się, że Twoja firma jest na właściwej ścieżce.
PASJA DO ROZWOJU
KONSULTACJE WEDŁUG KATEGORII
W ramach doradztwa sprzedażowego przeanalizujemy proces sprzedaży i zdiagnozujemy błędy w Twoim procesie sprzedaży, przeprowadzimy testy tajemniczego klienta i na bazie wyciągniętych wniosków podpowiemy Twoim handlowcom co mogą zrobić, aby skuteczniej sprzedawać. Do tego uporządkujemy Twój CRM i analitykę sprzedażową, dzięki czemu już nigdy więcej żaden lead nie zaginie w procesie, a Ty zyskasz kontrolę nad tym, czym zajmuje się Twój zespół sprzedażowy.
Aktywuję potencjał
Każdy biznes może działać lepiej. Podczas konsultacji poznaję Twój biznes i proponuję rozwiązania, które przetestowałem u innych Klientów i wiem, że są skuteczne.
Wykorzystuj technologię
Pokażę Ci konkretne przykłady jak technologia, narzędzia i innowacyjna strategia może być motorem napędowym Twojej firmy… i jak wiele tracisz, gdy działa nieefektywnie.
Korzystaj z narzędzi
Pokażę Ci jak działają nowoczesne narzędzia, aplikacje, szablony, które ułatwią Twoją pracę. Wiele z nich bezpośrednio zwiększyło zyski w mojej firmie.
Eliminuj błędy
Niedoskonałości i niewykorzystane okazje często hamują rozwój biznesu. Staram się podczas współpracy wyłapać błędy, które blokują potencjał i rozwój.
Zyskaj świeże podejście
Elementy, które wymagają usprawnienia często można zauważyć tylko “świeżym okiem”. Na sukces całości składa się wiele puzzli, które tworzą efekt WOW. Pomogę Ci je poukładać.
Korzystaj z wiedzy
Po spotkaniu otrzymasz podsumowanie naszej rozmowy i konkretne, wartościowe wskazówki, dzięki którym zyskasz nowy punkt widzenia i nową jakość.
“Jeśli to, co robisz nie zbliża Cię do Twoich celów, oznacza to, że Cię od nich oddala.”
Brian Tracy

bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy
że klikniesz w poniższy przycisk i
skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.