UWAGA STRONA W PRZEBUDOWIE

Cold mail

Cold maile, copywriting sprzedażowy dla Handlowców 
RÓWNIEŻ ONLINE I INDYWIDUALNIE

Pisanie zimnych maili do potencjalnych klientów czy pisanie propozycji tak, żeby przykuwały oczy klientów to wciąż obszar, który warto wzmacniać u wielu handlowców. Pisanie maili to ważna umiejętność w procesie zdobywania klientów. Tworzenie dobrych propozycji i atrakcyjnych wiadomości to z kolei umiejętność potrzebna i przydatna na etapie kwalifikacji klienta i domykania sprzedaży

Obu tych rzeczy Uczestnicy nauczą się podczas szkolenia „Cold maile, pisanie propozycji – copywriting sprzedażowy dla Handlowców”

GET INSPIRED
PASJA DO ROZWOJU
DZIAŁANIA DLA HANDLOWCÓW WEDŁUG KATEGORII
GET INSPIRED
Jak handlowcy mogą wykorzystać cold mailing?

Narzędzia technologiczne monitorujące wskaźniki konwersji i analizujące efektywność działań to dziś jedno z podstawowych obszarów zainteresowania handlowców. Mimo oczywistych korzyści płynących z technologicznych rozwiązań dla sprzedaży, warto mieć na uwadze fakt, że wciąż to zdolność budowania relacji jest kluczowa dla rozwoju biznesu. Brak spersonalizowanego podejścia w komunikacji z potencjalnym klientem często kończy się rozłączonym połączeniem lub – w przypadku komunikacji mailowej –  w folderze spam.

Skupmy się na tym drugim przypadku – co możesz zrobić, żeby nie wylądować w spamie?

Dla mediów | Zdjęcie Mateusz Cieśliński
Chciałbyś stworzyć skuteczną ofertę?

ZADZWOŃ

+48 662 965 553
Czy działania rozwojowe w firmie przekładają się na wyniki?

Działania dla handlowców w zakresu rozwoju pracy, podejścia do klienta to w gruncie rzeczy ogromny problem jaki wciąż istnieje na rynku. Mogłoby się wydawać, że każdy chce zarabiać więcej, obniżać koszty lepiej obsługiwać klientów. Niestety wciąż więcej niż mniej firm  podważanie sensu inwestowania w działania rozwojowe, szeroko rozumiane, aż do momentu kiedy wpadają w kryzys. Błędnie twierdzą, że są zamykane w pudełku,

GET INSPIRED
PASJA DO ROZWOJU
INSPIRACJE WEDŁUG KATEGORII

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping