Audyt
finansowy
Jako ekspert z zewnątrz sprawdzamy w jaki sposób działają Twoje procesy w obszarze sprzedaży, pokazując gdzie firma popełnia błędy.
Czym jest audyt finansowy?
Audyt finansowy ma na celu obiektywną ocenę wszystkich bądź wybranych aspektów pracy działu finansowego oraz jego pracowników. Celem tej usługi jest wskazanie barier, które powstrzymują dział przed dalszym rozwojem oraz wskazanie rozwiązań. W naszych rekomendacjach dominują propozycje i narzędzia bez kosztowe.
Do każdego audytu finsnowego podchodzimy indywidualnie, zapoznając się z potrzebami i oczekiwaniami klienta.
Schemat audytu finansowego
Strategia finansowa
Procesy finansowe
Źródła finansowania
Codzienne działania
Oferta firmy
Narzędzia finansowa
Metodyka finansowania
Zarządzanie finansami
Cele działu
Systemy motywacyjne
Rutyny działania
Planowanie finansowe
Kompetencje działu
Struktura działu

Zamów
bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.
Cechy audytu finansowego
Nasze podejście do audytu jest unikalne. Nie wykorzystujemy u wszystkich klientów tych samych narzędzi, metod i sposobów działania. Uważamy, że strategia finansowa jest najlepsza wtedy, kiedy dobrze wspiera strategię firmy. Z tego powodu każdy audyt poprzedza analiza strategii firmy. Na podstawie analizy przygotowujemy dedykowany plan przeprowadzenia audytu finansowego, który następnie jest akceptowany przez klienta.
Ze szczególną uwagą analizujemy dwa najważniejsze czynniki w każdym dziale finansowym, czyli zarządzanie działem finansowym oraz strategię finansową. Efektem pracy jest raport zawierający obiektywną ocenę badanych obszarów.
Korzyści dla klienta
Przeprowadzenie audytu finansowego niesie ze sobą wiele korzyści. Nasi klienci wśród najważniejszych z nich wymieniają poniższe:
- Przeprowadzenie audytu jest najlepszym sposobem na rozpoczęcie zmian w dziale finansowym – redukuje koszty ewentualnych pomyłek.
- Audyt wykonany przed wdrożeniem CRM w firmie, wielokrotnie zwiększy zwrot z inwestycji.
- Nie sposób wprowadzić wszystkie zmiany w krótkim czasie – audyt daje możliwość stworzenia jasnych zadań do wykonania i nadanie im priorytetów.
- Zmiany w dziale handlowym powinny być wprowadzane na podstawie faktów.
- Audyt pomaga ustalić i rozpoznać pola do poprawy bez zatrudniania w firmie kosztownych zasobów.
- Zestawienie audytu przeprowadzonego po zmianach z sytuacją wyjściową umożliwi sprawdzenie skuteczności przeprowadzonych działań.
Dla kogo?
Dla wszystkich firm, które mają obecnie struktury finansowe. Rynki są coraz bardziej konkurencyjne i tak jak istotna jest propozycja wartości dla klienta, coraz bardziej istotne jest, jak się ją sprzedaje. Wszystkie firmy, które czują, że powinny rozwijać się szybciej niż obecnie, powinny rozważyć inwestycję w struktury sprzedaży. Zapraszamy do współpracy:
- Właścicieli lub managerów w małych i średnich firmach.



Skontaktuj się z nami!
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!