Coaching biznesowy nastawiony jest przede wszystkim na rozwój kompetencji i umiejętności biznesowych klienta, a przez to biznesu, firmy.
Skierowany jest zatem do wyższej kadry zarządzającej dużych organizacji oraz do właścicieli przedsiębiorstw, którzy pragną poszerzać swoje umiejętności biznesowe lub rozwijać postawy menedżerskie.
Proces coachingu biznesowego realizuje się w kontekście konkretnej firmy, dążąc do wypracowania celów i sposobów realizacji jej wizji. Coaching biznesowy pomaga poradzić sobie z wyzwaniami biznesowymi oraz osiągać je w sposób przynoszący satysfakcję z wykonanej pracy.
PASJA DO ROZWOJU
INSPIRACJA WEDŁUG KATEGORII
Coaching biznesowy pomaga klientom:
- wyznaczać wizję, cele, strategię firmy lub jednostki organizacyjnej
- efektywniej zarządzać
- rozwijać cele biznesowe i realizować je
- nabywać umiejętności motywowania zespołu
- kreować kulturę organizacyjną zgodną z wizją klienta.
Coaching lubię określać mianem treningu – interaktywnego procesu rozwoju, poprzez metody związane częściowo z psychologią, częściowo z doświadczeniem życiowym. Celem coachingu jest zrealizowanie procesu decyzyjnego pozwalającego przyspieszyć tempa rozwoju danej osoby i polepszeniu efektów działania, osiągnięcia celu.
Cechy charakterystyczne coachingu, jako dyscypliny:
- jest dobrowolny
- wyklucza jakąkolwiek dyrektywność np. ze strony coacha
- pomaga ludziom uczyć się, a nie jest po to, by ich uczyć
- jest zbudowany na bazie pytań
- pobudza do myślenia
- dokonuje się w atmosferze szacunku i pełnej akceptacji dla wartości klienta
- prowadzi do świadomego dokonywania zmian
- skupia się na osiąganiu celów
“Jeśli to, co robisz nie zbliża Cię do Twoich celów, oznacza to, że Cię od nich oddala.”
Brian Tracy

bezpłatną
konsultację
Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy
że klikniesz w poniższy przycisk i
skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.