MANAGEMENT CONSULTING

Zajmuję się profesjonalnym doradztwem z zakresu zarządzania, marketingu i sprzedaży. Współpracuję z zarządami spółek, właścicielami firm czy indywidualnymi przedsiębiorcami. Wszystkie projekty realizuję z zachowaniem najwyższych standardów poufności informacji i danych, rzetelności zawodowej oraz zasad ochrony konkurencyjnej.

AUDYT STRATEGICZNY

Przyjmuję zaproszenia jako keynote speaker na wydarzenia branżowe związane z:

  • marketingiem (strategie, zarządzanie marką, team management, e-marketing, e-commerce, efektywność czy shopper marketing)
  • innowacjami (komercjalizacja i wdrażanie innowacji, strategie innowacyjne, rozwój i konkurencyjność)
  • sprzedażą (zarządzanie sprzedażą, współpraca marketing-sprzedaż, modele dystrybucji)

Zawsze podchodzę bardzo indywidualnie do oczekiwań organizatorów wydarzeń.

WARSZTATY I SZKOLENIA

Przygotowuję i wdrażam autorskie projekty warsztatowe i szkoleniowe, dla zespołów marketingu i sprzedaży. Mają różnorodną formę: pracy w małych zespołach, grupach specjalistów, działach marketingu czy działach sprzedaży. Każdy z realizowanych przede mnie zajęć in company, przygotowywany jest w oparciu o specyfikę branży firmy, solidny research i cele jakie mają być osiągnięte. Kładę duży nacisk na praktyczne zastosowanie rozwiązań, które wypracujemy wspólnie.

KONFERENCJE

Przyjmuję zaproszenia jako keynote speaker na wydarzenia branżowe związane z:

  • marketingiem (strategie, zarządzanie marką, team management, e-marketing, e-commerce, efektywność czy shopper marketing)
  • innowacjami (komercjalizacja i wdrażanie innowacji, strategie innowacyjne, rozwój i konkurencyjność)
  • sprzedażą (zarządzanie sprzedażą, współpraca marketing-sprzedaż, modele dystrybucji)

Zawsze podchodzę bardzo indywidualnie do oczekiwań organizatorów wydarzeń.

EKSPERTYZY

Realizuję projekty audytu marketingu i sprzedaży wykorzystując autorską metodologię pozyskiwania informacji, analizy, wniosków i propozycji na przyszłość. Efektem jest uzyskanie rzetelnej i obiektywnej informacji przez zarząd firmy lub jej właściciela w zakresie istniejącego stanu marketingu i sprzedaży w firmie, praktycznych możliwościach jego rozwoju oraz metod, jakie mogą zostać wykorzystane. Audyt jest rekomendowaną formą dla firm rozpoczynających procesy zmian, restrukturyzacji czy takim, którym zależy na zdecydowanym polepszeniu wyników sprzedaży, lepszej sprawności marketingowej i zarządzaniu marką.

STUDENCI

Realizuję projekty audytu marketingu i sprzedaży wykorzystując autorską metodologię pozyskiwania informacji, analizy, wniosków i propozycji na przyszłość. Efektem jest uzyskanie rzetelnej i obiektywnej informacji przez zarząd firmy lub jej właściciela w zakresie istniejącego stanu marketingu i sprzedaży w firmie, praktycznych możliwościach jego rozwoju oraz metod, jakie mogą zostać wykorzystane. Audyt jest rekomendowaną formą dla firm rozpoczynających procesy zmian, restrukturyzacji czy takim, którym zależy na zdecydowanym polepszeniu wyników sprzedaży, lepszej sprawności marketingowej i zarządzaniu marką.

biuro mateusz cieśliński

Chciałbyś nawiązać współpracę?

Telefon: (+48) 790-814-741

Email: info@mateuszcieslinski.pl